2013-11-02

Birds #3

Ik had zomaar zin om een paar vrolijke kaarten te maken vandaag :)

I was in the mood for some colorful cards today :)

Voor deze kaartjes telkens 16 inchies gesneden uit gekleurd papier.

For each card I punched 16 inchies out of colored paper.

Met een inchie pons gaat dat lekker snel.
Weer mijn restjes aangesproken.

So lucky I have this inchie punch.
Used scraps from previous projects.

De 'Carved Birds' van Godelieve gestempeld met acrylverf. 

Stamped Godelieve's 'Carved Birds' with acrylic paint.

De steekjes gemaakt met een stempel uit de Darkroom Door 'Stitched Christmas' set.

Made the stitches with a stamp from the Darkroom Door 'Stitched Christmas' set.

De effen gekleurde blokjes hier en daar afgewisseld met een stempelafdruk.

I alternated the solid colored inchies with some stamp prints.

Het kleine rondje behoort tot mijn favoriete Hero Arts stempeltjes.

Used one of my favourite Hero Arts stamps, a small one!

Stamps Darkroom Door
Carved Birds Vol 1 & 2
Stitched Christmas

Hero Arts: A4981 It's your day

30 comments:

  1. Wat zijn ze ongelooflijk leuk en vrolijk, ze zijn echt super mooi met hele leuke technieken!

    ReplyDelete
  2. Gewedlig leuk. Als ik dit zie denk had ik nu maar van de week bij Artjourney de kippetjes meegenomen. Nu liggen ze misschien nog daar het schap op de Kreadoe ;) HAHA. Prachtig top kleuren.!!

    ReplyDelete
  3. Met zulke leuke kaarten fleur je onze dag op op Anneke...dankjewel :-)

    ReplyDelete
  4. Dat is je zeker gelukt! Wat een leukerds zeg! Ik ben ook helemaal in de vierkantjes-mood!

    ReplyDelete
  5. Heerlijke, vrolijke kleurtjes, leuk idee met die inchie randjes!

    ReplyDelete
  6. Supermooie frisse kaartjes Anneke! Top idee, die inchiesranden!

    ReplyDelete
  7. Super leuke, frisse, vogeltjes! Helemaal leuk.

    ReplyDelete
  8. Wat een superleuke vrolijke kaartjes zeg !! erg leuk,
    groetjes,
    Wiebine

    ReplyDelete
  9. Die Idee ist auch ganz toll, ich liebe solche bunten Karte,
    Also very gorgeous are the cards below!

    ReplyDelete
  10. Great project! I love these cards!

    ReplyDelete
  11. Too cute! I love the bright colours.

    ReplyDelete
  12. En vrolijk zijn ze geworden Anneke, het zijn kleurrijke, gezellige kaartjes geworden...lieve groetjes Miranda

    ReplyDelete
  13. Ge-wel-dig!!! Leuk, vrolijk, helemaal goed!

    Liefs Sanne

    ReplyDelete
  14. Wat een gave gekleurde kaarten, Anneke.
    Het is een feest om naar te kijken.
    Fijn weekend en groetjes Gery

    ReplyDelete
  15. Wat zijn dit vrolijke kaartjes! Zeer leuk en aangenaam om naar te kijken!!
    Groetjes, Linda

    ReplyDelete
  16. Wat prachtig weer Anneke, helemaal jouw stijl, eenvoudig , kleurrijk , schitterend!!!

    Groetjes
    Maria

    ReplyDelete
  17. Wat zijn ze leuk en wat een gave restjes heb jij

    ReplyDelete
  18. heerlijk!! Dit is echt super vrolijk en fleurig en wat een leuke achtergrondjes heb je gebruikt voor de rand!

    ReplyDelete
  19. Heerlijke vrolijke kaarten!
    Gaaf om zo je restjes te gebruiken. Ik denk dan altijd, wat heb ik veel gebruikt, maar de hoeveelheid in mijn restjesbak wordt toch niet kleiner .....
    Fijne zondag, groetjes van Yvon

    ReplyDelete
  20. Heerlijk om zo je restjes papier weg te werken!! En hoppa....meteen weer een serie kaarten erbij!
    Ik was een beetje inspiratieloos afgelopen week, maar op jou blog kan ik altijd weer ideeën vinden.
    Die inchie pons in trouwens een uitkomst, scheelt een hoop werk.
    Leuke vrolijke kaarten hoor, zelfs voor een man zijn ze leuk (evt de kleuren iets aanpassen)
    Krijg ineens een idee: Kleuren aanpassen en in het midden en Kerst boom en tadaaaaa, KERSTKAART!!
    Groetjes, Daphne

    ReplyDelete
  21. Wat een heerlijk vrolijke kaartjes. Maar dat is dan ook echt jouw ding. Ik geniet enorm mee van deze vrolijke kleuren.

    ReplyDelete
  22. A riot of colour and creativity! Fabulous, Jo x

    ReplyDelete
  23. Wat is dit weer prachtig! Die kleurtjes maken je echt vrolijk!
    groetjes

    ReplyDelete
  24. Wat een heerlijke kaartjes! Geweldig die rand met vierkantjes (handig trouwens zo'n pons) en dan die vogels in het midden. Ik ben fan.
    Groetjes, Ellen

    ReplyDelete
  25. Prachtige kaarten.

    En die stempels van de vogels zijn zooo mooi, ik heb ze ook en ben er blij mee!
    Groetjes, Mariken

    ReplyDelete
  26. Vrolijk, kleurig.....wat een super leuke frisse kaartjes!!!

    ReplyDelete
  27. These three cards are brilliant, love how you created the frames with you gorgeous scraps and the birds in different colors, brilliant work Miss Anneke, thanks for sharing..

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!