2013-09-21

Under a Red Sky

En toen had ik ineens zin om een kerstkaart te maken :)

I was in a 'Christmas mood' this morning :)

De achtergrond is gemaakt met rode en witte acrylverf en een sjabloon van Prima.
Een houten rendier figuurtje met WOW 'White Puff Powder' geëmbossed. 

Heat embossed a wooden reindeer with WOW 'White Puff Powder'. 
Made the background with red and white acrylic paint and a Prima stencil.

Deze Hero Arts kerstboom is een nieuwe aanwinst. Gekocht bij Elke Verschooten.

Used my new Hero Arts 'Pen & Ink Christmas Tree' stamp. 

Stamps
Hero Arts: H5806 Pen & Ink Christmas Tree

18 comments:

  1. Alvast een prima start van de kerstkaartenreeks.
    Het stempeltje van Elke is schitterend

    ReplyDelete
  2. Niets te vroeg om al wat kerstkaarten te maken. Dit is wel een hele mooie!! Leuk rendier erbij, je zou hem zo willen aaien :)

    ReplyDelete
  3. ...en met een heel leuk resultaat Anneke, met het mooie rendier tegen de met rood bewerkte achtergrond en het ribbelkarton

    ReplyDelete
  4. Tof kaartje is dit...en je rendier is gaaf zeg!
    Fijn weekend, Mariken xx

    ReplyDelete
  5. Wat een superleuke kerstkaart, het rendier is inderdaad erg leuk maar de stempel
    van de kerstboom vind ik ook erg mooi!

    ReplyDelete
  6. Een hele mooie, originele kerstkaart!

    ReplyDelete
  7. Nou...je bent in ieder geval lekker op tijd :) mooie kerstkaart is het geworden zeg, leeker fris en wat een gave stempel is de kerstboom!

    ReplyDelete
  8. En wat voor een ... heel origineel. Wat is dat toch een mooie techniek met die WOW poeder, heel apart! Groetjes Yolanda B)

    ReplyDelete
  9. Du hast hier so schöne Sachen! Und diese Papiere, Farben. Klasse:) Ich mache gerade GEWINNSPIEL, also ich lade dich herzlich an:)

    ReplyDelete
  10. Anneke dit is weer een kerstkaart zoals alleen jij die kunt maken! Ik zou er niet eens OP komen ! geweldig leuk!

    liefs Dianne

    ReplyDelete
  11. Nog even snel een reactie voor dat wij gaan slapen want het is al veeelste laat oeps! Wij vinden je kerstkaartje super!

    Lieve groetjes, De hobby droom

    ReplyDelete
  12. Wat een mooie , originele creatie, dat rood-wit heeft wel iets!!

    Groetjes
    Maria

    ReplyDelete
  13. Wat heb je dat weer mooi gedaan!

    ReplyDelete
  14. Wat mooi zeg. Dat stempel is zeker een aanwinst. Zelf moet ik me er wel toe zetten om met de kerstkaarten verder te gaan. Ik wil de zomer nog niet loslaten.......

    Gr. GZ

    ReplyDelete
  15. Geweldige kerstkaart! Echt een uniek exemplaar.
    Groetjes, Ellen

    ReplyDelete
  16. Zeer mooie kerstkaart! Mooie kleuren en de manier hoe je het rendier "vastbindt" met het touwtje, is heel goed gevonden! Ik wou dat ik ook al begonnen was aan mijn kerstkaarten...... Groetjes, Linda

    ReplyDelete
  17. Heel mooi en sfeervol

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!