2012-12-26

Peace-Love-Joy

Het 'lopende band werkje' van vorige week leverde deze kaarten op. 

These cards are the result of last week's 'assembly work'.

Eén van mijn bewerkte kerstfoto's gekozen en er een reeks van geprint met de computer. Uitgeknipt met een kartelschaar en de randjes oud gemaakt met Distress Inkt. Nog een extra stempeltje toegevoegd in de linker bovenhoek.

I picked one of my edited Christmas photos and printed a series with the computer. Made the scallopped edges with scissors and distressed them with Distress Ink. Added a text stamp in the upper left corner.

Vilten hartjes op de voorkant gekleefd.

Stuck felt hearts on the front of the cards.

Touwtjes gestrikt.

Bakers twine.

Een tekst gestempeld binnenin.

Added a text stamp inside.


Klaar/Ready!

Stamps
Unity Stamp Co: Donna Downey Studios 'Create to Breathe' 
Darkroom Door: Christmas Reindeer

Ondertussen zijn AL mijn kerststempels ver opgeborgen. Stilaan weer tijd om te denken aan een 'gewone' kaart. Inspiratie is nog ver te zoeken voor het ogenblik....

My Christmas stamps are stored away by now. Slowly time to create a 'usual' card again but inspiration is still hard to find at the moment....

28 comments:

  1. Oh wat zien ze er leuk uit, en het is ook een super grappige foto!!

    ReplyDelete
  2. Bij ons reed zo'n schattig busje met boom de brievenbus in. Dank je wel!

    ReplyDelete
  3. I LOVE these! They're wonderfully creative..."new" but look vintage.

    ReplyDelete
  4. En eentje staat er hier te pronken! Super leuke en originele kaart. Wat betreft de inspiratie, of het gebrek daaraan, hier hetzelfde. Eindelijk vrije tijd en niks lijkt te lukken, grrrr...

    ReplyDelete
  5. Mooi.
    Die foto is ook wel heel erg leuk om daar een kaart mee te maken.
    Fijne avond nog.
    Groetjes, Daphne

    ReplyDelete
  6. Nou Anneke, je hebt ze dan toch nog heel vlot uit je mouw geschud...!! ☺☺☺
    In het echt is het een plaatje, net zoals hier trouwens ☺☺

    Allemaal kerst-moe dus!

    Ik heb inmiddels een kaartje zitten knutselen voor een geboorte, dus ik ben al een beetje uit de kerstsfeer..alhoewel, geboorte-kerst...hmmmm ☺

    ReplyDelete
  7. Kijk dat ziet er leuk uit !! Dit idee met foto's ga ik onthouden voor volgend jaar !
    Groetjes Berdien

    ReplyDelete
  8. Prachtige Kaarten heb je gemaakt Anneke, stempels en foto's gaan ook goed samen !!!

    Groetjes
    maria

    ReplyDelete
  9. Hij is leuk! Dank je!!
    Geniet lekker van je rust na al je kerstkaartenfabriekswerk;)

    ReplyDelete
  10. Jouw "lopende band werkje" is supermooi uitgevallen! Ik was ook de gelukkige ontvanger van zo'n mooi kaartje.
    Toffe foto's van je bandwerk!!

    ReplyDelete
  11. Wat leuk! Toen je een tijdje geleden je serie foto's liet zien, vond ik dit al de mooiste. En nu heb je 'm ook nog gebruikt om een heleboel kerstkaartjes mee te maken. Het zal wel duidelijk zijn wat ik ervan vind: geweldig! En die inspiratie? Die komt wel weer. Daar zou ik me maar geen zorgen over maken.
    Groetjes, Ellen

    ReplyDelete
  12. Super mooi, ik ben dol op deze busjes en euuhhh...inspiratie...dat komt bij jou wel goed , even ontkersten :)

    ReplyDelete
  13. Erg leuke kaartjes.
    Groetjes Brigitte

    ReplyDelete
  14. Wat een mooie fotoserie resulterend in een supermooie kaart ; ééntje prijkt bij ons tussen de andere kerstkaarten en krijgt veel bijval van de genodigden!

    ReplyDelete
  15. lucky me, ik heb zo'n prachtige kaart, het is zo,n kaart die je bewaart en niet weggooit na de kerstdagen. XXX

    ReplyDelete
  16. En ik was ook zo gelukkig zo'n leuke kaart te krijgen! Nogmaals hartstikke bedankt Anneke!
    Groetjes van Yvon

    ReplyDelete
  17. Yeaaaahhhhh, net kreeg ik er ook een in de brievenbus, top, nu ziet het nog mooier uit ;)) ik ben er blij mee, bedankt Anneke!

    ReplyDelete
  18. wat een leuk blogbericht! Prachtige originele kaart heb je gemaakt, de foto was al zo leuk en nu is het nóg leuker dat je er zo'n leuke kaart mee hebt gemaakt, wat ik bedoel te zeggen, het zou anders zonde zijn als je de foto niet zou gebruiken. Maar jij hebt eigenlijk zoveel mooie foto's die je zou kunnen gebruiken, werkelijk schitterend!

    ReplyDelete
  19. Wat ziet dit er onwijs leuk uit en in zo'n serie helemaal !! erg mooi gedaan Anneke.. daar al iedereen erg blij mee zijn als zoiets op de deurmat valt!

    liefs Dianne

    ReplyDelete
  20. Zo'n leuke kaart mocht ik ook ontvangen!
    Leuk!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  21. Oh wat een leuke kaarten weer. Zo zie je maar weer dat een kaart niet veel nodig heeft om écht supergaaf te zijn! Je hebt de gave om steeds weer de juiste accenten te kiezen, vilt, touw, stempeltje! Echt heel tof! groetjes jocye

    ReplyDelete
  22. weer zo'n leuke kaarten. het blijft een feestje om op je blog te kijken naar je nieuwe projecten.

    ReplyDelete
  23. Schitterend eindresultaat!!!!! Echt heel origineel.....
    Groetjes,
    José

    ReplyDelete
  24. Totally wonderful! I love your Christmas photos and what you have done with them! Such a fabulous idea. Hope you had a lovely Christmas. Kim

    ReplyDelete
  25. Zo, nu eerst weer eens reageren op jouw blog! Wat een gave serie kaarten heb je gemaakt! Petje af, zo leuk dat busje!! En de poststempel erop maakt het helemaal af. Je voorgaande postjes waren ook één voor één leuk en o zo creatief!

    ReplyDelete
  26. Eveneens gelukkige winnaar van een magisch kaartje met een nostalgische bus.
    Heb trouwens met kerst een rode versie van dit busje mogen 'krijgen'.
    Superblij, dankjewel om je creativiteit te delen!
    Carla

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!