2012-12-15

Last Minute

Nog een paar 'last minute' kerstkaarten gemaakt op bestelling.

Made some last minute Holiday Cards on demand.   

UWYH (use what you have ofwel spreek eens je voorraad aan in plaats van steeds iets nieuws te kopen) vind ik een mooie gedachte. Hier toegepast en ik hoop dit volgend jaar nog af en toe eens te herhalen.
Ik zag al veel mooie UWYH projecten passeren bij Miss Creatuurtje.

This is a UWYH project (use what you have instead of buying new stuff).
 It would be nice if I could repeat that from time to time in 2013.
Saw beautiful UWYH projects at the blog Miss Creatuurtje.

 Echt op 10 minuten klaar zo'n kaartje. Ideaal dus voor wie dit weekend nog aan de slag moet wat de kerstkaarten betreft :)

Making a card like this takes less than 10 minutes. 
Ideal for those who still have to make their holiday cards :)

Stamp Artemio

Paper: Eline's Winterhuis

34 comments:

  1. Leuk zeg!
    UWYH? Nooit van gehoord, maar ik hou daar wel van!
    (en ik heb ook nog zoveel;)

    ReplyDelete
  2. Geen slecht idee om zo 'ns aan de gang te gaan! Die overload heb ik hier ook "last" van... En de kaartjes; super resultaat! Geniet van het weekend, groetjes, Gerrina

    ReplyDelete
  3. Eenvoudig, tijd sparend , en prachtig wat wil een mens meer !!!

    Groetjes
    Maria

    ReplyDelete
  4. Wat zijn ze leuk! Ik probeer ook zoveel mogelijk restjes te gebruiken, maar je hebt zo snel weer nieuwe ;o)

    ReplyDelete
  5. Last minute, daar zeg je me wat :)
    Super dat je zo'n mooie kaarten kon maken in weinig tijd. Dankjewel voor de inspiratie.

    ReplyDelete
  6. ze zijn erg leuk geworden Anneke; een goed idee inderdaad om te kijken wat je
    zoal nog hebt liggen (heb ook een grote la vol).

    groetjes Ida

    ReplyDelete
  7. Zo last minute vind ik ze er niet uitzien hoor, ze zijn hartstikke leuk! Leuke kleuren, mooie en originele achtergronden.
    Goed plan om eens aan te spreken wat je nog hebt. Ik heb dit jaar alleen de boterhamzakjes gekocht voor de kerstkaarten, verder alles uit de voorraad. Maar om nou te zeggen dat ik zie dat die voorraad daardoor minder is geworden ....? Afijn, dat zegt ook alweer genoeg, ha ha!
    Fijne zondag, groetjes van Yvon

    ReplyDelete
  8. Leuk Anneke!
    Bedankt voor de inspiratie!

    ReplyDelete
  9. Mooi achtergrondpapier heb jij in voorraad!
    Het resultaat is super en sfeervol.
    Geslaagd last minute project!!!!

    ReplyDelete
  10. Ik vind het een prachtserie geworden! Toevallig heb ik dit jaar heel vaak gedacht bij het maken van kaarten, wat heb ik eigenlijk toch een boel mooie materialen nog niet gebruikt. Zo heb ik eindelijk de cartridge van christmas van de cricut gebruikt voor mijn kerstkaarten, heb ik ook het breiselpapier wat jij gebruikt hebt, gebruikt, heb ik de mooie boom van katzelkraft gebruikt die ik al een paar jaar heb en nog niet gebruikt had en zo kan ik nog wel even doorgaan. Vaak hebben we zoveel moois en nuttigs in de kast dat we door alle spullen die we nieuw kopen niet zien wat we al hebben...

    ReplyDelete
  11. Last minute kaartjes die heel erg knap zijn!
    Je gebruikte papier heb ik ook en spijtig genoeg zitten ze nog in de originele verpakking, niet gebruikt dus. Dit zal veranderen want je hebt me wel inspiratie gegeven.
    groetjes
    Monique

    ReplyDelete
  12. Prachtige kaartjes weer ! Leuk zoals je de washi-tape op de kerstboompjes verwerkt hebt. Bedankt voor het idee !
    Groetjes Berdien

    ReplyDelete
  13. I love the papers and ale the combinations ... it´s a bit of
    "Nordic Christmas feeling" for me!
    GREAT!

    ReplyDelete
  14. Mooie Serie kaarten Anneke, ik heb zulke kerstboompjes ook al op een kaart gemaakt (zie mijn andere blog). Op deze manier ziet het er ook heel erg mooi uit, bedankt weer voor het idee, zo komt het misschien toch nog goed komen met mijn kerstkaarten :)

    ReplyDelete
  15. Mooi zeg! En met dit mooie papier worden het al snel een prachtig kaartje! Hier zijn de kerstkaarten al verstuurd. Het is een mix van zelfgemaakte kaarten en gekochte kaarten geworden, heb dus gelukkig geen kerstkaarten-stress meer! Al had ik het leuk gevonden om ze allemaal zelf te maken, en deze geven wel veel inspiratie. Misschien voor volgend jaar! Groetjes Joyce

    ReplyDelete
  16. Wat een prachtige serie, en ja dat ga ik volgend jaar ook doen :o)

    ReplyDelete
  17. wat een superleuke serie 'snelle' kerstkaarten. Ze zijn misschien snel gemaakt, maar wel met oog voor mooie details, als de keuze van het papier, de tape, de boompjes die er net bovenuit piepen. Je opdrachtgever zal er blij mee zijn. Ik zag al dat je anderen hebt geïnspireerd, gaaf!

    ReplyDelete
  18. o ja, al mijn kerstkaarten zijn UWYH, weer wat geleerd, wist niet dat dat een beweging was :)

    ReplyDelete
  19. Beatutiful cards, love those trees, especially in combination with the background papers. Great that you can create them so quick ! Happy Sunday, Shirleyx

    ReplyDelete
  20. dat spreekt mij ook wel aan: UWYH! je kaarten zijn erg gaaf!

    ReplyDelete
  21. Weer super kaartjes!!
    De ontvangers zullen er zeer blij zijn denk ik!!

    ReplyDelete
  22. UWYH... wat een geweldig idee! Volgens mij doe ik dat veel te weinig. Het is ook vaak zo verleidelijk om weer nieuwe sulletjes en papiertjes te kopen ;)
    Groetjes, Ellen

    ReplyDelete
  23. Super idee!! Deze prachtige kaartjes zijn er het bewijs van dat je helemààl geen nieuwe spulletjes nodig hebt! Is zeker een aanrader!

    ReplyDelete
  24. Fantastiusch Anneke! Heerlijk hoe jij telkens weer een inspiratiebron bent (voor velen denk ik..)

    liefs Dianne

    ReplyDelete
  25. Echt prachtig , een mooie reeks !
    Groetjes Ilse

    ReplyDelete
  26. Super, leuk idee, inderdaad een bron van inspiratie en een streling voor het oog!!

    ReplyDelete
  27. I love your non-traditional....very pretty....holiday cards! You are so talented!

    ReplyDelete
  28. Ze zijn weer super! Net als de andere kerstkaarten tot nu toe (-:

    ReplyDelete
  29. Leuk!! *ik moet ook nog wat last minuten...op de een of andere manier is de puf vooruit gevlogen ☺☺

    ReplyDelete
  30. Ze zijn super geworden ! Had dit weekend ook een last-minute klusje om 10 kaartjes te maken. Heb ik ook met restjes gedaan.

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!