2012-11-06

Kraft #1

Soms lukt het mij toch een keer om de stempels en de Distress Inkt aan de kant te laten staan bij het maken van een kaart :)

Once in a while I make a card without stamps or Distress Ink, a rarity :)

Deze tapejes maken dat natuurlijk iets makkelijker...

These tapes help me to forget my stamps...

Ik vind kerstboompjes met een beetje structuur wel mooi. Hier Flower Soft gekleefd. Ik zag vandaag ook een heel mooie kerstboom bij stampingmathilda 

I like  Christmas trees with some structure on top. That's why I glued Flower Soft on this one. By the way, I spotted a beautiful Christmas Tree on stampingmathilda's blog today.

Het enige stempeltje is er eentje van Hero Arts:
 CG 377 Merriest Christmas Wishes

The only stamp I used is from Hero Arts: 
CG 377 Merriest Christmas Wishes

Flower Soft 'Ivory'

26 comments:

  1. Wow, mooi! Ook zonder stempels of inkt lukt dat dus bij jou. Een kerstboompje waar je eens aan zou willen voelen :) Leuk hoe je de tape geplakt hebt.
    Echt een beauty!
    En nu zie ik de link naar mijn kaart, dank je wel :)

    ReplyDelete
  2. Ziet er leuk uit, grappig spul dat flowersoft!

    ReplyDelete
  3. super leuke kaart!! wat een mooie kersttape heb je gebruikt,
    mooie kleuren ook.

    groetjes Ida

    ReplyDelete
  4. Ik vind kraft al helemaal geweldig, washi-tape ook, dus dit is een kaartje naar mijn hart.
    Fijne avond, Ellen

    ReplyDelete
  5. Heel mooie kerstkaart.

    ReplyDelete
  6. Wauww...wat een super leuke kerstkaart weer Anneke, mooi boompje en je tape´jes zijn weer geweldig!

    ReplyDelete
  7. Leuk!!
    IDD erg leuk, die boompjes met "dikke" versiering

    ReplyDelete
  8. Geweldig mooi kerstkaartje! Groetjes Yolanda

    ReplyDelete
  9. Erg leuk gedaan met die tapejes !! En een prachtige 'aaibare' kerstboom !
    Groetjes Berdien

    ReplyDelete
  10. Dit is weer een echte Anneke kaart.. het is vrolijk.. het sprankelt.. en het tovert een lach op mijn gezicht.. ;) Mooi gedaan Anneke.. heel erg leuk door het extra struktuur dat je aan hebt gebracht dmv de flowersoft.. en het unieke van veel van je kaarten .. het Washi tape. !! Dikke dikke pluim..

    liefs Dianne

    ReplyDelete
  11. I don't think any of my tapes would work for the Christmas season! This is such a great card!

    ReplyDelete
  12. Wat een prachtige kaart! En de stof waarmee het boompje is gemaakt ziet er heel mooi en zacht uit!
    Wanda

    ReplyDelete
  13. Wat heb je dit prachtig gedaan!
    grtjs
    Monique

    ReplyDelete
  14. altijd leuk een nummer bovenaan een bericht bij jou te ontdekken, want dit smaakt natuurlijk naar meer :) Mooi zoals dat blauw onder de boom vandaan piept. Je hebt wel een supergave collectie washi en de rolletjes staan ook nog eens voor een mooi paneeltje!

    ReplyDelete
  15. Dit is weer een hele mooie kaart. De stof erop is helemaal gaaf. En dan die mooie tapejes. Een kaart om vrolijk van te worden.

    ReplyDelete
  16. Heel mooi en supergave tapejes, hier word ik een beetje hebberig van ;o)

    ReplyDelete
  17. Heel mooi! Geweldig hè, dat tape..je weet er goed mee te combineren! Er komt vast nog meer kerst hier op jouw blog..;)
    Het kaartje van twee posten geleden (loop een beetje achter;) is ook super, dat kerstboompje, zo eenvoudig, zo mooi!

    ReplyDelete
  18. Simple and beautiful as always...

    ReplyDelete
  19. gaaf! ik ben dol op jou kaartjes!!!

    ReplyDelete
  20. Je kaart is leuk met het tape.
    En ik vindt je labels prachtig.
    Groetjes Sandra

    ReplyDelete
  21. Fantastic Anneke, I like your christmas tree.

    Hugs
    Anke

    ReplyDelete
  22. Wat zijn dat leuke tapejes!
    Enig!
    Zo leuk gecombineerd met een Super kerstboom!
    Gaaf idee...moet je Anneke voor heten!!!

    ReplyDelete
  23. Wat een leuk idee om de tapejes zo te gebruiken, en wat een leuk kerstboom! Heel inspirerend!

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!