2012-05-25

Steampunk

Vandaag een steampunk kaartje in 'soft' versie :)

A 'soft version' steampunk card today :)

All stamps Art Journey

Ik heb nog een boel onafgewerkte projectjes liggen die ik binnenkort hoop af te maken. Maar eerst naar buiten nu...
Fijn Pinksterweekend allemaal!

There are a bunch of unfinished projects laying on my work desk for the moment. Hope to finish some of these this weekend. Because the sun is finally shining here, I'll take a walk first :) 
Have a nice weekend!

35 comments:

  1. Ik wist niet dat Steampunk ook elegant kon zijn!! Super!

    ReplyDelete
  2. Hele leuke en mooie uitvoering van Steampunk Anneke.
    groetjes Marja

    ReplyDelete
  3. Hé, ik ontdek net, dat ik softsteampunk wèl leuk vind :-)
    Geweldig leuke kaart. Hoe kom je ook op het idee????
    Supercreatief zeggen we dan maar weer, daar ontbreekt het jou niet aan.
    Wens je een zonnig en fijn Pinksterweekend toe.
    Groetjes Gery

    ReplyDelete
  4. Heel leuke kaart! Fijn weekend.

    Groetjes,
    Jeanine

    ReplyDelete
  5. Erg mooi is dit dansende dametje met de ballonnen/bloemen in haar hand. leuk gedaan met die radertjes. Gaaf kaartje!

    Groetjes, Marjan

    ReplyDelete
  6. Een schitterende elegante steampunkkaart! Fijne dag verder!

    ReplyDelete
  7. Schitterend, Anneke! Wat leuk bedacht!

    ReplyDelete
  8. jawel, ze doet het weer: een superorginele steampunkkaart maken! Wat een leuk idee die tandwieltjes als ballonnen, heel mooi gecombineerd met deze dame.

    ReplyDelete
  9. Wat apart gemaakt. Mooi! Voor jou ook een goed Pinksterweekend gewenst.Groetjes, Marleen.

    ReplyDelete
  10. softpunk...leuk! en natuurlijk een prachtige kleurcombinatie: dat blauw met de metaal/roestkleuren die bij steampunk horen.
    groetjes
    evelyn

    ReplyDelete
  11. Hij is prachtig!

    ReplyDelete
  12. wat leuk bedacht zeg! erg mooie kaart.

    ReplyDelete
  13. Wat een leuk idee! Ziet er goed uit hoor.

    Gr.GZ

    ReplyDelete
  14. hé wat leuk!! jij ook fijne pinksterdagen..

    groetjes Ida

    ReplyDelete
  15. Wat een leuke kaart en prachtige kleuren!!

    ReplyDelete
  16. I love it when your latest post pops up in my e-mail! You are so creative, and I do admire your wide range of creations.

    ReplyDelete
  17. Heerlijke kleurtjes! En erg leuke 'ballonnen'! Dank voor je leuke reacties op mijn blog! Je boodschap was inderdaad duidelijk, leuk! Geniet van het buiten zijn. Heerlijk!

    ReplyDelete
  18. leuk bedacht!
    fijn pinksterweekend!!!!

    ReplyDelete
  19. fantastic work Anneke!!!it is also my favourite color combo

    ReplyDelete
  20. Weer een prachtige kleurencombi Anneke. De soft versie steampunk vind ik persoonlijk ook mooier.. ;)

    groetjes Dianne

    ReplyDelete
  21. Ben geen steampunk fan, maar op deze manier gebruikt vind ik het hartstikke leuk.
    Mooie kleuren ook.
    Groetjes,
    Ini

    ReplyDelete
  22. Mooi van kleur is je kaart! En je hebt gelijk: nu eerst genieten van het mooie weer! Heerlijk is dat, hè?!
    Fijn weekend, Ellen

    ReplyDelete
  23. Mooi, een steampunk kaart op zijn Annekes...verfrissend!!! Om even op je vraag terug te komen....ik wilde al langer de technieken van een Art Journal leren dat is ook één van de redenen geweest dat ik me heb aangemeld voor Let it Loose, en ik moet zeggen het heeft wel wat los gemaakt, het is heerlijk om te doen!! Jij ook een fijn pinksterweekend en geniet van het prachtige weer!

    ReplyDelete
  24. Fab card Anneke. I find steampunk a really difficult style but you've completely nailed it!
    Sam ♥

    ReplyDelete
  25. Schitterende kaart! Superr mooie kleur en weer je eigen Anneke touch er aan gegeven.

    ReplyDelete
  26. Wat een superkaart weer! Geweldig mooie stempel is dat en zo leuk met die ballonnen erbij, ook de kleuren zijn prachtig!

    ReplyDelete
  27. Ik weet helemaal niks van steampunk, alleen dat het wat met radertjes is ;)) en jij hebt mooie balonnen ervan gemaakt, super mooie kaart anneke

    ReplyDelete
  28. Weer heel knap bedacht! Erg leuk en zeker orogineel kaartje geworden. Fijne zondag!

    ReplyDelete
  29. Gaaf! Ik hou enorm van deze kleurencombinatie. Hele mooie stempel en leuk de ballonnen en details.

    ReplyDelete
  30. This is the coooolest steam punk I have ever seen...very chic and modern!!and these colors are fabulous!

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!