2011-01-15

Let it Loose-Art Journal-Page 1

Eindelijk de eerste pagina van mijn Art Journal voor de online cursus 'Let it Loose' afgewerkt. "Kijk door een raam en vertel wat je ziet" was de opdracht.

Finally I finished the first page of my Art Journal for the online workshop 'Let it Loose'"Look through the window and describe what you see" was the challenge.

Regelmatige letters schrijven is niet zo eenvoudig.

Writing nice characters is not as easy as it seems.

In "het raam" enkele takken en vogels gestempeld.

In the "window" I stamped some branches and little birds, that's my view when I look through the window.

De pagina zoals die er uitzag voor het schrijven. De vierkanten geverfd met acrylverf, het raam gestempeld met een zelfgemaakt stempeltje (1X1cm). Daarna de hele onderlaag bewerkt met gesso om de kleuren wat af te zwakken.

That's how the page looked like before the writing. I painted the squares with acrylic paint, the "window" is stamped with a home made stamp (approx 1/2X1/2"). I put some gesso on top to fade the colors. 

19 comments:

  1. Mooi hoor Anneke!! Een prachtige ondergrond om mee te beginnen. Hoe kreeg je die vierkantjes zo perfect geschilderd? Vaste hand zeker?
    Jouw tuin lijkt me heel sfeervol als ik dit allemaal lees.

    ReplyDelete
  2. ooohhhh wat mooi!!!Leuk verhaal en zo mooi gemaakt!!!Jij bent zo artistiek!!Geweldig!
    Fijn weekend!!

    ReplyDelete
  3. prachtig meid, dat had ik al gezegd hé ☺ maar weet je wat em het meeste opvalt? jij hebt niet een keer over het lijntje van de witte rand gewerkt, iedereen heeft er hier en daar al over heen geknoeid, maar jij niet, helemal wit, jij weet vast meer dan wij, hahahaa,

    ReplyDelete
  4. Hij is prachtig geworden, zodra ik groen/blauw zie in mijn dashbord wéét ik al dat het jouw kaartje/blog is ;)
    Knap om zo uit te komen met de tekst, dat zou voor mij weer een opgaaf zijn..hihi..eerst niet weten WAT te schrijven en dan weer TEVEEL op te schrijven

    ReplyDelete
  5. Ik had het al gezegd, maar ik vind het een PRACHTIGE pagina Anneke! Mooie kleuren, het stukje dwars geschreven tekst doet het heel goed, mooie letters en je raam, daar zou ik graag doorheen kijken hoor! Echt een heel mooie geheel!
    Groetjes van Yvon

    ReplyDelete
  6. De positieve reacties moeten je echt goed doen, toch? En je weet het, ook ik vind 'm mooi en ben onder de indruk van je vakjes!

    ReplyDelete
  7. Deze opdracht is bij jou zo goed uit de verf gekomen. Geweldig knap.

    ReplyDelete
  8. Wat een leuke workshop hé!
    Deze opdracht is zeer geslaagd ,Anneke!

    ReplyDelete
  9. Schitterend Anneke! Heel leuk te zien hoe iedereen iets heel bijzonders van deze opdracht heeft gemaakt.

    ReplyDelete
  10. Prachtig indeed!! Look at that color!!

    ReplyDelete
  11. Wauw wat is dit mooooooooooi, schitterend gemaakt. Super kleuren en leuk dat je de journaling sommige woorden wit hebt laten uitspringen.
    Groetjes Els

    ReplyDelete
  12. Prachtig Anneke!
    Bedankt voor je heel mooie verjaardagskaart!
    Straks foto van nemen en morgen op mijn blog:-))

    Fijne dag!
    xxx
    C.

    ReplyDelete
  13. Knap stukje kunst! Mooie kleuren, maar die had ik al gezien :o) En je handschrift vind ik zeer mooi, zou je vaker moeten doen.
    Groetjes

    ReplyDelete
  14. supermooi Anneke, wat een prachtig handschrift. Alles klopt, de in het oogspringende details zoals de grote woorden in het wit, de blokjes om je raam (gaaf stemple, waarmee heb je het gemaakt?) en de vogeltjes als silhouet en de namen rondom. Het zo mooi pas krijgen moet enige planning gevraagd hebben. Dat is voor mij weer iets om aan te werken, ik laat de dingen toch iets te veel los *lol* Stiekempjes ben ik natuurlijk gewoon jaloers op deze perfectie ;D

    ReplyDelete
  15. The background with acrylic painting is wonderful! Fabulous page!

    ReplyDelete
  16. Werkelijk SCHITTEREND!! Mijn complimenten hoor.

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!