2011-01-17

Let it Loose-Art Journal-Page2

Vandaag de tweede pagina van mijn Art Journal afgewerkt. Het thema is "Silhouetten". Ik ben begonnen met de pagina te bespuiten met Glimmer Mist en verdunde Distress Inkt (navulflesje) in groen en geel. Daarna het uitgeknipte silhouet als masker op de achtergrond gelegd en opnieuw gesprayed met Glimmer Mist in blauwe tinten.

Today I finished the second page of my Art Journal. Theme is "Silhouettes".
I started to spray Glimmer Mist and Distress Ink in green and yellow on the blank page. Then I put the silhouette on top and sprayed again with Glimmer Mist in several blue colors. 

Rokje van gaas gemaakt.

Made a skirt out of gauze.

Papier geverfd met acrylverf en in repen gescheurd. De letters met een witte permanent pen geschreven.

Painted a scrap of paper with acrylic paint and torn it in strips. I wrote the text with a white permanent marker.

Dunne kartonnen letters als malletje gebruikt om de letters te tekenen, de letters ingekleurd met acrylverf.

I used chipboard characters to draw the word 'roses' . I colored the characters with acrylic paint.

Stamp
Darkroom Door: Full Bloom Vol I

Distress Ink (refill bottle): Peeled Paint
Glimmer Mist: Sunflower, Riptide, Turquoise Blue 


15 comments:

  1. GEWELDIG!!!!wat super mooi en wat een leuke tekst!
    Helemaal geweldig!!

    ReplyDelete
  2. het is geweldig anneke, de kleuren zijn weer helemaal geweldig, en de lay out, super!!

    ReplyDelete
  3. Helemaal TOP! Gaaf dat rokje en de tekst eronder.
    Prachtig geheel.

    ReplyDelete
  4. Wow, prachtig, Anneke! Super bedacht en uitgevoerd. Dat rokje ook, leuk je cursus!
    groetjes Judith

    ReplyDelete
  5. Wauw, helemaal geweldig!!!
    Ik vind dat prachtig, dat groen en blauw!!!
    En leuk bedacht, dat rokje!!!

    ReplyDelete
  6. Mooi, silhouetten daar gaan mijn mode lessen ook vaak over.
    grt, Helmi

    ReplyDelete
  7. Wow Anneke, wat een prachtige interpretatie is dit! Zoals alle voorgangers vind ik het rokje ook TOP!

    ReplyDelete
  8. Helemaal mee eens! Een stijlvolle tweede pagina is het geworden.

    ReplyDelete
  9. Anneke wat mooi! en wat een ontzettende
    leuke en goede spreuk.
    Groetjes, Anna

    ReplyDelete
  10. Ohhh thats fabulous what colour !!! beautiful
    have a great day
    hugs June

    ReplyDelete
  11. wat een mooi silhouet, dat rokje... keigaaf!

    ReplyDelete
  12. Wat een prachtige pagina en het rokje is inderdaad top!

    ReplyDelete
  13. Ik kom deze cursus overal in blogland tegen. Het ziet er erg inspirerend uit allemaal. Het plezier spat eraf! Ik vind je handschrift ook erg mooi.

    ReplyDelete
  14. Ik vermijd de let it loose pagina omdat ik blanco aan les 3 wil beginnen zonder al te veel de creaties van anderen gezien te hebben. Deze prachtige bladzijde van les 2 van jou heb ik daarom ook nog niet gezien!! Wow!! Ge wel dig. Geweldig mooi. Super het rokje super met de tekst, super kleuren, ik kan zo nog wel even doorgaan, maar echt het is echt SUPER!!!!

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!