2010-07-07

Special day..

Dag iedereen,
Ik ben Ine, de dochter van Anneke. Mijn mama neemt een weekje blogverlof en ik mag het hier even van haar overnemen !
Ik hoop dat jullie dit fijn vinden !

Ine






My mum takes some time off this week. I'm allowed to take over her blog for one week. I hope you'll enjoy it!
Ine


Het is vandaag voor iemand een speciale dag en daar hoort een kaartje bij..
( De foto's zijn niet altijd even goed gelukt, maar het goeie fototoestel is ook met blogverlof !)


De "Hoera" stempel is van Different Colors.
De "A" stempel is van Inkadinkado.
De bloemenstempel is van makingmemories.

"Hoera" stamp : Different Colors
"A" stamp : Inkadinkado
Flowerstamp : makingmemories



Ine

7 comments:

  1. Ik denk misschien wel te weten voor wie deze kaart met de letter A erop is...?! Je hebt 'm echt heel mooi gemaakt Ine. Als ik jou was zou ik vast gaan nadenken over een mooie naam voor jóuw blog :)

    ReplyDelete
  2. nou ik denk dat de jarige a er heel blij mee is :)) mooi gelukt en veel plezier bij het geven!!

    ReplyDelete
  3. Ik vind de foto's wel mooi hoor en de kaart ook.

    ReplyDelete
  4. net als Inge heb ik zo het vermoeden voor wie dze kaart is :) Het is weer een hele mooie! Jij ook van harte gefeliciteerd hoor :)

    ReplyDelete
  5. Alweer zo'n leuke kaart.
    Grappig papier.
    Leuk zo met dat lintje.
    Jij ook gefeliciteerd en ik hoop dat A een leuke dag heeft vandaag...

    ReplyDelete
  6. Hee, een jarige A!! Van harte gefeliciteerd met A en een mooie kaart voor een mooie A ;)

    k weet al een inspirerende naam voor een blog...

    ´In(e)spireert´ :D

    ReplyDelete
  7. Alsnog van Harte met A,Ik hoop dat t t leuk heeft op verlof!!!!!Fijne dag,Jolanda

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!