2010-07-08

One layer card

Dag iedereen,
Ik ben Ine, de dochter van Anneke. Mijn mama neemt een weekje blogverlof en ik mag het hier even overnemen!
Ik hoop dat jullie dit leuk vinden !
Ine


My mum takes some time off this week. I'm allowed to take over her blog for one week. I hope you'll enjoy it!
Ine


Een tijdje geleden zag ik op de blog van StampingMathila een one layer card. Ik was zo onder de indruk van het effect dat ik het ook wou proberen.


De achtergrond stempel is van Impression Obsession.


Mijn hobby is juwelen maken en ontwerpen. 
De ketting en het kaartje heb ik cadeau gegeven aan iemand die ik heel dankbaar ben !


Voor deze ketting heb je 4 stukken draad nodig(+-1m lang), +- 13 grote kralen (afhankelijk van de lengte die je wil bekomen) en dan een hele boel kleinere pareltjes.

Om te beginnen steek je alle 4 de draden door een grote kraal en schuif je de kraal naar het midden van de draden, daarna langs beide zijden van de grote kraal rijg je +- 10 kleine parels aan, verdeeld over de 4 draden. Daarna weer een grote kraal enz.. steeds herhalen tot je de gewenste lengte hebt bekomen.

Naar het einde toe kies ik in plaats van grote kralen, en tikkeltje kleinere kralen. Dit zorgt ervoor dat de ketting beter rond de nek valt.

Ine

12 comments:

  1. wat een gave ketting heb je gemaakt en de kaart is ook prachtig geworden. Waarom maak e niet een eigen blog met je mooie creaties...Liefs Peet

    ReplyDelete
  2. Lovely blue card and the beads look gorgeous. Wonderful work.

    ReplyDelete
  3. Geweldige kaart en je les om zo'n ketting te maken heel duidelijk.

    ReplyDelete
  4. zo, die zijn ale 2 erg mooi, die kaart vind ik prachtig, mijn kleuren :)) dus de ketting mag ook ee ere plaatsje, dus ik denk dat diegene waarvoor ze zijn erg blij is ermee, groetjes van janine

    ReplyDelete
  5. Ine ik ben ECHT weg van je ketting! Én je kaart. Mooi ook dat je ze allebei in dezelfde kleur hebt gemaakt. Bevalt het bloggen je een beetje?

    ReplyDelete
  6. hoi Ine,wat ben jij creatief zeg!!heel mooi allemaal!
    Ik hoop nog meer van je te zien!
    Fijne dag verder,Jolanda

    ReplyDelete
  7. Heel mooi Ine! Echt prachtwerk!

    Lucky me ;)

    ReplyDelete
  8. Wat maak je een mooie dingen Ine! Echt een prachtige kaart en een heel mooie ketting.
    Groetjes van Yvon

    ReplyDelete
  9. wat een schitterende one layer kaart!!! de achtergrondstempel is geweldig!!

    ReplyDelete
  10. Zowel de kaart als de ketting zien er prachtig uit, wat ben jij creatief.

    ReplyDelete
  11. je "waarneming" verdient alle lof! Je one layer kaart donderdagavond tijdens de hitte ook uitgeprobeerd door jouw mooie voorbeeld: leuk om te doen!

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!