2010-07-15

Look what I received for my B'day #2

Onderaan dit bericht staat mijn prikbord in de kijker, maar
 eerst wil ik nog een paar dingen tonen die ik voor mijn verjaardag kreeg. Dit is echt wel het laatste bericht hierover :)
If you scroll down, you can see my notice-board, but first I want to show you a few more things I received for my birthday last week. Don't worry, this is the final post on that item :)

Van Janine kreeg ik dit hele mooie stoffen zakje. Het zakje is aan beide zijden bestempeld en versierd met lintjes en parels. Mooie voering ook!
Op haar blog Jeany's Brunnen zijn meer foto's te zien.
Een heel mooi geschenk, dankjewel Janine!!!
Janine made a cute fabric bag for me. The bag is decorated with stamps, ribbons and beads. She used a beautiful lining as well.
On her weblog Jeany's Brunnen you can see more pictures.
A really nice gift, thank you very much Janine!! 

Een mooie tekst / A beautiful saying

En het is nog niet alles: in het zakje zat deze hele mooie vilten feestslinger.
 There was a surprise in the bag as well: a very beautiful felt garland.


Mijn "gecensureerde" verjaardagspost. Ik werd verwend met supermooie kaartjes. 
Part of my birthday mail. I've been spoiled with very beautiful cards.  
Thank you very much Dymphie, IngeJolette, JanineGodelieveJolandaPetraIne!!! 

 

Het prikbord heb ik een tijd geleden al gemaakt. Het glas van een kant en klare wissellijst heb ik vervangen door een dunne MDF plaat.  Een dikke laag volumevlies,  een stofje en enkele meters elastisch lint dat op de kruisingen vastgemaakt werd met siernageltjes, meer kwam er niet aan te pas. 

A  while ago I made this notice-board out of a simple frame. I replaced  the glass with a piece of MDF. A thick layer of fibrefill , some fabric, a few yards of elastic ribbon and decorative nails,  that's all I needed. 

11 comments:

  1. Je prikbord is super mooi zeg,heel gaaf!!en leuk je verjaardags post,leuk dat er zoveel mensen aan je denken!!!(dat zakje en die slinger ...ohhhh...wat is dat mooi!!!
    (graag gedaan ,de kaart)
    Fijne dag.
    Liefs,Jolanda

    ReplyDelete
  2. aller eerst nog proficiat meis en wat heb je prachtige kaarten gekregen, dat zakje is helemaal super en de slinger...nou hoe feestelijk kan de post zijn. Je prikbord vind ik ook geweldig en die ga ik zekers onthouden, heb ook nog ergens een lijst liggen die toe is aan een metamorfose...Liefs Peet

    ReplyDelete
  3. oh meid wat een prachtig prikbord, leeg ook, maar vol, geweldigggggggggggggggg, zo leuk om lieve post te krijgen niet waar, ik zie de postjuffrouw ook altijd graag komen :)) meid het is je allemaal gegund,kunnen we allemaal nog een beetje mee nagenieten hier :)) groetjes van mij

    ReplyDelete
  4. Wat een prachtig prikbord .Heel leuk.
    En wat een verwennerij!

    ReplyDelete
  5. Wat een kleurrijk bord heb je nu.
    Bedankt voor de uitleg van je prikbord!
    Hoe simpel kan iets zijn...

    ReplyDelete
  6. je prikbord heeft een supertijd, mooie post Anneke!


    ... al 4x de woordcontrole mislukt, ik probeer nog een keer...

    ReplyDelete
  7. ha! dreigen helpt :) vergat nog te zeggen dat ik Jeany's slinger echt heel gaaf vind!

    ReplyDelete
  8. Lucky girl!!! Wat een mooie lieve post heb je gekregen:) En je prikbord idee is er 1 om te onthouden!

    ReplyDelete
  9. Waanzinnig mooi cadeauzakje! En heel leuk om te ontvangen.
    Je prikbord is super, wat een goed idee zeg!
    Groetjes van Yvon

    ReplyDelete
  10. Wat een verwennerij! Je hebt wel hele speciale creaties gekregen voor je verjaardag! En dat prikbord is echt super!

    ReplyDelete
  11. Prachtig prikbord, en zo super mooi gevuld met beauties!
    Ziet er allemaal heel feestelijk uit!

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!