2010-07-05

Harebell

Dag iedereen,
Ik ben Ine, de dochter van Anneke. Mijn mama neemt een weekje blogverlof en ik mag het hier even van haar overnemen :)
 Ik hoop dat jullie dit leuk vinden!
Ine

My mum takes some time off this week. I'm allowed to take over her blog for one week. I hope you'll enjoy it!
Ine

Het grasklokje komt in de vrije natuur steeds minder en minder voor. Daarom heb ik het maar eens op een kaartje gezet. Het patroon van deze klokjes staan in het Shadowpainting bloemenboek


Enveloppe gevouwen uit gekleurd vellum


Bloem geschilderd met ecoline en gemat op 
ecoline achtergrond (met effectzout).


Ine



14 comments:

  1. Hei Ine, wat een super idee om je over je mama's blog te ontfermen, en dan nog wel met zo'n supermooi kaartje!!
    Ik kijk uit naar de volgende.
    Ik weet niet of je een eigen blog hebt, maar je zou op deze manier wel eens te smaak te pakken kunnen krijgen :)

    ReplyDelete
  2. Hoi Ine,

    Wat leuk dat je aan het bloggen bent!
    En meteen een prachtige kaart...
    Mooie kleurcombinatie.
    Leuk met zo'n bijpassende enveloppe.

    ReplyDelete
  3. Hallo Ine, Wat leuk dat je moeder een weekje "blogverlof" heeft en jij het overneemt. Wat mij betreft mag je best een tijdje doorgaan (eigen blog misschien?), want je hebt een prachtige kaart gemaakt!
    Groetjes van Yvon

    ReplyDelete
  4. Ha Ine wat leuk ik heb al gezien aan de pins op het event dat je mooi werk maakt dus ben benieuwd naar jouw werk dit ziet er in ieder geval al prachtig uit.

    ReplyDelete
  5. hallo Ine,heel mooi gemaakt jeh.Je hebt t talent van je moeder...ehh,je moeder is toch bijna jarig???(ik wil haar graag een kaart sturen,maar weet de precieze datum niet!)
    Fijne dag verder en ik hoop nog meer van jouw werk te zien...
    Groetjes,Jolanda

    ReplyDelete
  6. nou Ine, net zo creatief als je ma dat merken we al, erg mooi gemaakt deze kaart, beidwei, ik wweet wel de datum, maar mijn kaart zal beslsit te laat komen :)) dus dan weet je dat al, maar ja, duitse post en belgische post, dat gaat niet zo goed samen :)) wens je ma maar de hartelijke groeten en tot ziens Ini, groetjes van janine

    ReplyDelete
  7. Hallo Ine,

    Wat een leuk idee om je moeders blog even over te nemen. Je hebt prachtige kaartjes gemaakt! Wat een leuk werk om met shadowpainting bezig te zijn hè. Ik heb dat ook wel eens gedaan.
    Ik lees dat je moeder bijna jarig is. Ik zal haar een kaartje sturen...

    ReplyDelete
  8. Hè gelukkig, was ik voor niets bang dat ik een week 'fiddling' moest gaan missen :)
    Je hebt prachtkaarten gemaakt Ine, smaakt naar meer!

    ReplyDelete
  9. Nu kan ik ook eens van jouw creaties genieten, fijn! Wens je mama een fijne vakantie.
    Groetjes

    ReplyDelete
  10. Wat leuk dat je een week lang de regie in handen hebt op dit blog! En dat je net zo creatief bent als je moeder, daar had ik al zo een vermoeden van. Is je moeder misschien druk met haar verjaardag...??! In ieder geval:je kaartjes zijn heel mooi, je hebt prachtige kleuren uitgekozen. Ben benieuwd waar je ons nog meer mee gaat verrassen!

    ReplyDelete
  11. Hoi Ine, je moeder mag wel bang worden voor de concurrentie ;-)

    Nee, hoor, bang niet, vooral trots, het is een prachtige kaart (in een paar van mijn favoriete kleuren, ik hou erg van paars en lime) ik kijk uit naar het vervolg (evt. op een eigen blog...of heb je die stiekem al ??? ;-))

    ReplyDelete
  12. Wat een mooie kaarten heb je gemaakt Ine! Prachtig ook van kleur! Leuk dat je het weblog voor een weekje overneemt, ben benieuwd wat voor moois je nog meer gaat laten zien...

    ReplyDelete
  13. Beautiful and inspiring work Anneke. I can't wait to try the fabric paper idea. I'm new to blogging and am inspired by your words and pictures to do more on my blog.

    ReplyDelete
  14. Wat prachtig Ine. Hele mooie kleurencombinatie ook zo dat paars en groen.

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!