2010-07-09

Flowers

Dag iedereen, 
Ik ben Ine, de dochter van Anneke. Mijn mama neemt een weekje blogverlof en ik mag het hier even van haar overnemen!
Ik hoop dat jullie dit leuk vinden!
Ine

My mum takes some time off this week. I'm allowed to take over her blog for one week. I hope you'll enjoy it !
Ine

Voor dit kaartje heb ik een aantal achtergrondjes gemaakt. 
Van links naar rechts : Adirondack Alcohol Ink (sunshine yellow, purple twilight, cloudy blue), Glimmer mist (sunflower), Glimmer mist (snow angel, tattered rose, cranberry zing),Distress Ink (mustard seed,dusty concord)

Uiteindelijk koos ik voor het meest linkse achtergrondje. 
De bloemen zijn gestempeld op het rose-paarse achtergrondje.

De bloemenstempel is van Inkadinkado.
Flowerstamp : Inkadinkado

Ine



14 comments:

  1. Ine ik sta versteld, het klinkt zo eenvoudig, maar het resultaat is geweldig, prachtig, kompliment, groetjes van Janine

    ReplyDelete
  2. En weer mijn complimenten hoor! Een heel mooie kaart met mooie kleuren:)

    ReplyDelete
  3. Jij hebt het talent van je moeder dat zie ik wel .
    Prachtig werk iedere dag maar dit vind ik heel mooi !!!
    Grtjs Miek .
    Volgens mij hebben wij elkaar ontmoet op het Art Specially Event.

    ReplyDelete
  4. Hoi Ine,jij bent lekker bezig!!gaaf hoor,heel mooi kaartje dit ook!!
    Super,fijn weekend,Jolanda

    ReplyDelete
  5. Ziet er weer puik uit!
    Mooie achtergrondjes.
    Past weer erg mooi bij elkaar.

    ReplyDelete
  6. Je hebt een hele mooie kaart gemaakt met die achtergronden, die ook al zo mooi zijn! Ik hoop dat het aanstekelijk werkt voor je en we misschien binnenkort onze complimenten op jouw eigen blog kunnen plaatsen? Dat zou leuk zijn!
    Groetjes van Yvon

    ReplyDelete
  7. Eigenlijk is het mooiste kado voor je moeder jouw weblogs hier, de trots zal wel van haar afstralen ;-)

    Weer een prachtige kaart!

    ReplyDelete
  8. Knappe achtergrondjes Ine, om van te watertanden :)
    Een paar bloemetjes erop, en je hebt een schitterend mooie kaart!

    ReplyDelete
  9. Prachtige kleuren gebruikt voor de achtergrondjes. Met deze hoef je niet veel toe te voegen om een mooie kaart te creëren. Het juweel in het vorige bericht is magnifique, echt klasse!
    Groetjes

    ReplyDelete
  10. Prachtige kaart Ine, geweldige achtergrond

    ReplyDelete
  11. Prachtig Ine! Echt heel mooie dingen maak je! Zonde als je jouw creaties straks niet meer laat zien als je moeder het bloggen weer oppakt...

    ReplyDelete
  12. I love these papers and the card....great colors!

    ReplyDelete
  13. Ine, je hebt weer prachtige werkstukken gemaakt! Overweeg toch eens om zelf een blog bij te houden! Ik vind het erg mooi wat je gemaakt hebt.

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!