2010-05-04

Mail from New York



Vorige maand nam ik deel aan de paperswap bij "Woven Letters" (zie deze post).
Vandaag ontving ik een pakje uit New York met daarin de boekjes die ik van mijn swap partner Judith kreeg.

Last month, I joined the paperswap of La Wendula from "Woven Letters" (see this post).
Today, I received a parcel from New York. In there were the booklets my swap partner Judith sent me.


Ik kreeg 6 boekjes toegestuurd.
Het bruine boekje heeft een geborduurd kaftje en de 2 bovenste zijn luciferboekjes gemaakt van kaartjes met verfstalen.

My swap partner sent me 6 booklets.
The brown book is decorated with embroidery and the 2 booklets on top are matchbook notepads made of paint-chip samples.

6 comments:

  1. Wat leuk!!En die Engel (is zeker de kaart die erbij zat??)is mooi zeg!!Mooie boekjes ook,en een grappig idee.Post krijgen is altijd leuk he;)!
    Fijne avond,Jolanda

    ReplyDelete
  2. Altijd leuk om post te ontvangen, zeker als het er mooi uitziet! Geniet ervan!

    Groetjes, Petra.

    ReplyDelete
  3. Je hebt de 'buit' al binnen, wat snel! Het is wel leuk spannend hè, een swap!

    ReplyDelete
  4. leuk hé? post vanuit een ander continent, en dan ook nog 6 boekjes, je boft maar. grusse von hier

    ReplyDelete
  5. Leuke post krijg je zo met zo'n swap!
    Groetjes!

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!