2010-02-22

Quick and easy

In december nam ik deel aan een Darkroom Door Flickr group challenge. Ik was tot mijn grote verbazing bij de winnaars. Rachel Greig van darkroomdoor stuurde mij vanuit Australië een mooi pakketje toe met photochips en de photostamp "roses". Daarmee maakte ik deze condoleance-kaartjes.

Last december, I joined a Darkroom Door Flickr group challenge. Surprise, surprise, I became the winner of the week. Rachel Greig of darkroomdoor sent me a lovely present from Australia, with photochips and the "roses" photostamp. With these supplies I made this condoleance cards.
  
                              


Witte vierkante kaart (13x13 cm), photochips Darkroom Door, afwrijftekst Marianne design

White square card (13x13 cm), photochips from Darkroom Door, rubbon Marianne design



Rechthoekige witte kaart, Photostamp "roses" van Darkroom Door gestempeld op bristolpapier met Stazon Black en gemat op zwarte cardstock, zwarte stoffen lintjes.

Rectangular white card, photostamp "roses" from Darkroom Door stamped on bristol paper with Stazon Black and layered  on black cardstock, black ribbons. 

2 comments:

  1. Proficiat met je prijs. De stempel met de rozen is prachtig. Maar wat is een photochip?

    ReplyDelete
  2. Dat is gewoon een afbeelding op een goeie kwaliteit stevig papier. Je kan erop stempelen, het bewerken om oud te maken...Je plakt het gewoon ergens op voor een vlug resultaat. Per zakje zitten 6 afbeeldingen met een bepaald thema (bloemen, muziek, kerstmis, Praag...).Op de website van Darkroom Door staan voorbeelden van wat je ermee kan doen.

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!